*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





WIND-LiveWallpaper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با قرار دادن لایو وال پیپر WIND LiveWallpaper بر روی صفحه نمایش ، چیزی فراتر از زیبایی را مشاهده خواهید کرد ! وجود مناظر سرسبز و ابرهای در حال حرکت بسیار شگفت انگیز خواهد بود . اما نکته جالب این جا است که سرعت چرخش فرفره با میزان شارژ باطری گوشی  شما تنظیم خواهد شد !  این تصویر زمینه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۴ را کسب نموده و به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

تغییرات چشم انداز به توجه به فرا رسیدن شب و روز

سرعت چرخش فرفره همزمان با قدرت باطری

نمایش سرعت ابر ها

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود کیفیت تصاویر 

رفع برخی اشکالات


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: والیپرهای زنده ، ،

دانلودلایو والپیپیر های nature pro hd live wallpaper طبیعت زنده اندروید که داری تصاویر متحرکی از طبیعت برای زینت بخشیدن به محیط گوشی شما این پک شامل بهترین و زیباترین عکس های حیات وحش و امکانات ویژه است 

ویژگی ها:
دو پوسته شب وروز
6 طرح رنگی با طیف های بال
تصاویری از 8 نوع درخت های کمیاب جهان
روشن و خاموش کردن لایه های انیمیشنی

پشتیبانی از زبان  


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، والیپرهای زنده ، ،

در این مجموعه فوق العاده بهترین تصاویر متحرک با موضوعات مختلف انتخاب و برای شما قرار داده شده است ، این مجموعه شامل 15 عکس متحرک با فرمت gif و با کیفیت بسیار بالا میباشد، این عکس های متحرک با 240x320 تهیه شده اند و مي توانيد از آن ها براي پس زمينه ي گوشي هاي موبايل یا اسکرین سیور استفاده كنيد ، دانلود این مجموعه در ادامه مطلب...

منبع : www.PersianMob.Net
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: والیپرهای زنده ، ،

پس زمینه آکواریوم iQuarium – virtual fish v2.01

iQuarium – virtual fish همانطور که از نامش پیداست یک والپیپر زیبا با حال و هوای آکواریوم و ماهی های آکواریومی میباشد.با استفاده از این والپیپر میتوانید یک طبیعت و زیبایی واقعی را در دستگاه اندروید خود تجربه کنید.با هربار مشاهده این والپیپر خستگی تان را از بین ببرید و همچنین با اشاره انگشت ماهی ها را حرکت دهید و لحظات سرگرم کننده و آرامش بخشی داشته باشید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، والیپرهای زنده ، ،
[ سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:وال پیپر, گرافیک, ] [ 9:8 ] [ ... ]

پس زمینه سه بعدی سپیده دم Aurora 3D Live Wallpaper v1.0.1

Aurora 3D Live Wallpaper همانطور که از نامش پیداست یک پس زمینه سه بعدی زنده سپیده دم بسیار زیبا و گرافیکی می باشد.این پس زمینه جلوه ی آرامش بخش و زیبایی به صفحه نمایش خانگی شما می بخشد.همچنین می توانید این پس زمینه را شخصی سازی کنید،از مواردی که می توان آنها را شخصی سازی کرد امکان انتخاب صبح،غروب و شب ، نمایش دادن و یا مخفی کردن ماه ، امکان نمایش برف و… می باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، والیپرهای زنده ، ،
[ شنبه 26 اسفند 1391برچسب:برنامه اندروید,وال پیپر, گرافیک, ] [ 13:39 ] [ ... ]

والپیپر فوق العاده زیبای Mini Chameleon v1.0.2

 

 این والپیپر متحرک تصویری از یک آفتاب پرست است که به رنگ های مختلف در می آید . شما با تکان دادن گوشی می توانید حالات او را عوض کنید و به تاچ ها واکنش نشان می دهد و گرافیکش نیز نسبتا بالاست . یکی از مزیت های این والپیپر مصرف کم باطری می باشد . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: اندروید، والیپرهای زنده ، ،
[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:والپیپرهای متحرک, گرافیک-والیپر اندروید, ] [ 21:50 ] [ ... ]

والپیپر اچ دی Wallpapers HD v1.4.7

 
پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
 

Wallpapers HD یک اپلیکیشن بسیار جالب است که با استفاده از آن می توانید به منبع بزرگی از وال پیپرهای اچ دی مناسب دستگاه های اندروید دسترسی پیدا کنید . این برنامه با توابع مختلفی که در اختیارتان قرار می گذارد به شما کمک خواهد کرد به سادگی تصاویر رزولوشن بالای دلخواه تان را به سادگی هر چه تمام تر بیابید . فیلتر رنگ یکی از این توابع است که در آن می توانید با انتخاب یک طیف رنگی ، به وال پیپرهایی که شامل رنگ مورد نظر شما هستند دست پیدا کنید .
افزون بر این با استفاده دکمه Lucky ، می توانید شانس خود را برای پیدا کردن یک تصویر پشت زمینه جذاب امتحان کنید . همچنین با بهره گیری از دسته بندی های مختلفی که در این برنامه گنجانده شده است می توانید از گروه های مختلفی که دارای تصاویر بسیار زیادی می باشند نیز بهره بجویید.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: والیپرهای زنده ، ،

اکواریوم زیبای My 3D Fish v1.5

 

My 3D Fish یک اکواریوم زیبا و ۳ بعدی میباشد. با نصب این برنامه میتوانید ماهی ها و موجودات دریایی دیگر را در زیر دریا مشاهده کنید و از ان لذت ببرید! همچنین میتوانید از این برنامه به عنوان والپیپر متحرک نیز استفاده کنید و بر روی صفحه اصلی ان را مشاهده کنید. از ویزگی های این برنامه به سازگاری کامل با اندروید ۴ و تبلت ها میتوان اشاره کرد!

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: والیپرهای زنده ، ،
[ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:سرگرمی, نرم افزار, والپیپرهای متحرک, ] [ 20:37 ] [ ... ]

ویجت ها , تم ها , والپیپر های بی نظیر مخصوص next launcher

 

next launcher یکی از بهترین لانچر های اندروید می باشد که امکانات بی نظیری دارد .  در حال حاضر این لانچر نرم افزار های جانبی زیادی دارد که در اینجا ما بهترین آن ها را فراهم کرده ایم . از این نرم افزار ها می توان به ساعت جهانی ویجت آهنگ و switch و تم های زیبا اشاره کرد . برای دانلود و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

-برای نصب تم ها نیاز به آخرین نسخه نکست لانچر دارید که در سایت موجود است !

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: والیپرهای زنده ، ،

لایو والپیپر فوق العاده زیبا Tiny Phone People v1.1.0

 

Tiny Phone People یک لایو والپیپر فوق العاده زیبا با کیفیت بالا می باشد. این لایو والپیپر فوق العاده زیبا دارای چرخش کامل شب روز به طور دقیق می باشد که با استفاده از ساعت گوشی شما تغییر می کند! از تغییرات دیگر برنامه می توان به اضافه شدن شخصیت های جدید و زیبا گرافیک خیره کننده اشاره نمود. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: والیپرهای زنده ، ،

Ditalix Live Wallpaper Suite والپیپر متحرک بسیار زیبا و جذاب برای اندروید است. این والپیپر یک صفحه نورانی تشکیل شده از یک شکل در ابعاد مختلف را در هوم اسکرین گوشی شما نشان میدهد که با رقص نورها و افکتهای زیبا در حال حرکت هستند.
 

لایو والپیپر اندروید Ditalix Live Wallpaper Suite
 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: والیپرهای زنده ، ، ،

 

peace signs live wallpaper 1 لایو والپیپر ستاره های درخشان برای آندروید

Peace Signs Live Wallpaper v1.0 لایو والپیپر ستاره های درخشان برای آندروید میباشد. از تماشای ستاره های کوچک چشمک زن و شناور در گوشی خود لذت ببرید. هر نقطه ای از صفحه نمایش گوشی که ضربه بزنید یک ستاره جدید ظاهر خواهد شد. رنگ پس زمینه قابل تنظیم است. این پس زمینه زنده اندروید برای دانلود در گیم مدرن قرار گرفته شده است.

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: HTC، والیپرهای زنده ، ، ،

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب