*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

تغییرات اعمال شده در این نسخه :

- Added a workaround for youtube changes
- Fixed bugs

  


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، نرم افزار های اینترنت، ،

دانلود نرم افزار دانلود منیجر قدرتمند Loader Droid download manager v0.9.4.2

 

Loader Droid یکی از بهترین دانلودر های اندروید می باشد . این نرم افزار به راحتی فایل های حجیم را دانلود می کند ( ولی انتظار نداشته باشید سرعت دانلود اینترنت شما را افزایش دهد ! )

این دانلود منیجر از همه فرمت های فایل ها پشتیبانی می کند. یکی از ویژگی های نرم افزار قابلیت متوقف کردن دانلود و ادامه دادن آن می باشد . این برنامه با تمام مرورگر های کارآمد اندروید سازگاری کامل دارد.

برای دانلود Loader Droid Pro و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، نرم افزار های اینترنت، ،

دانلود رایگان بهترین، پرسرعت ترین و قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود در اینترنت

Internet Download Manager v6.15 Build 7 Final Retail

نصب و استفاده از این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم

دانلود Internet Download Manager v6.15 Final Retail

نسخه اختصاصی Retail همراه با پچ های فعال سازی

.

دانلود منیجر IDM یا Internet Download Manager یکی از قدیمی ترین و پرسرعت ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود از اینترنت میباشد. این نرم افزار کم حجم و کم نظیر با شتاب دانلودی که دارد میتوان جایگزین بسیار خوبی برای نرم افزار مدیریت دانلود داخلی خود ویندوز که مخصوص مرورگر IE هست و یامدیریت دانلود مرورگر مورد استفاده شما، باشد. شتاب دهنده دانلود این برنامه، یکی از بی رغیب ترین ها بوده که با آن میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و باورنکردی، اطلاعات مورد نیاز خود را از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگرها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاصی در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتواند سرعت دانلود را تا %500 افزایش دهد. قابلیت های بسیاری در این نرم افزار وجود دارد که تنها با نصب و استفاده از آن، متوجه خواهید شد.

.

What’s new in version 6.15 Build 7?
- Added a workaround for youtube changes
- Added the feature to stop and save live stream broadcasts
- Fixed bugs

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: Pc، نرم افزار های اینترنت، ،

دانلود نرم افزار Auto Hide IP v5.2.5.2

ip یک شماره اختصاصی برای هر فرد هست که هویت اینترنتی اوست, و می تواند توسط هکرها برای نفور به کامپیوتر شما، سرقت اطلاعات شخصی، و یا ارتکاب جرم دیگری بر علیه شما از آن استفاده کند. Auto Hide IP این امکان را برای شما فراهم میسازد تا بتوانید با تغییر آدرس آی پی خود به گشت و گذار ناشناس دز اینترنت، جلوگیری از سرقت هویت، و محافظت در برابر نفوذ هکرها و... همه تنها با یک کلیک قابل حل است. همینطور این نرم افزار این امکان را دارد تا شما بتوانید با تنظیم کردن برنامه از آی پی های مختلف استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به امکان انتخاب آی پی از کشور دلخواه, امکان اسکن آی پی مورد نظر و... میتوان اشاره نمود که همه برای پنهان کردن هویت شما کابر بسیار بالایی نیز دارند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: Pc، نرم افزار های اینترنت، ،

دانلود رایگان بهترین، پرسرعت ترین و قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود در اینترنت

Internet Download Manager v6.15 Build 3 Final Retail

نصب و استفاده از این نرم افزار را به شما توصیه میکنیم

دانلود Internet Download Manager v6.15 Final Retail

نسخه اختصاصی Retail همراه با پچ های فعال سازی

.

دانلود منیجر IDM یا Internet Download Manager یکی از قدیمی ترین و پرسرعت ترین نرم افزارهایمدیریت دانلود از اینترنت میباشد. این نرم افزار کم حجم و کم نظیر با شتاب دانلودی که دارد میتوان جایگزین بسیار خوبی برای نرم افزار مدیریت دانلود داخلی خود ویندوز که مخصوص مرورگر IE هست و یا مدیریت دانلود مرورگر مورد استفاده شما، باشد. شتاب دهنده دانلود این برنامه، یکی از بی رغیب ترین ها بوده که با آن میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و باورنکردی، اطلاعات مورد نیاز خود را از اینترنت دانلود کنید. این نرم افزار با تمامی مروگرها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV بدون نیاز به نرم افزار خاصی در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتواند سرعت دانلود را تا %500 افزایش دهد. قابلیت های بسیاری در این نرم افزار وجود دارد که تنها با نصب و استفاده از آن، متوجه خواهید شد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، نرم افزار های اینترنت، ،

دانلود ویدئو های آنلاین با VSO Downloader Ultimate 2.9.14.7

یکی از مشکلات ویدئو های آنلاین این است که قابلیت دانلود آن ها وجود ندارد و شما ناچارید تا با همان مرورگر فیلم را دانلود و به صورت آنلاین و با مرورگر خود مشاهده کنید. اما نرم افزار VSO Downloader Ultimate این مشکل را برای شما برطرف کرده است . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا ویدئو های آنلاین را به راحتی از سایت های اشتراگ گذاری ویدئو مانند یوتیوب و یا سایر سرویس دهنده ها دانلود کنید و با سایر نرم افزار های پخش کننده و یا در زمانی که وقت کافی برای تماشا دارید ویدئوی خود را مشاهده کنید. این نرم افزار از پروتکل های مختلف مانند HTTPS نیز پشتیبانی می کند. همچنین قادر است تا تبلیغات موجود در صفحه ها را تشخیص دهد و آن ها را دانلود نکند. این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و همچنین نیاز به منابع بسیار کمی برای انجام اعمال نیاز دارد. این نرم افزار بطور کامل رایگان و بدون هیچ تگ تبلیغاتی و فایل های مخرب است. امیدواریم این نرم افزار نیاز شما را برطرف کرده باشد.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار های اینترنت، ، ،
[ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب: مدیریت دانلود , نرم افزار , نرم افزار های اینترنت, ] [ 22:16 ] [ ... ]

 

جستو جو و دانلود موزیک ها با Music2PC 2.14 Build 226

امروز گروه آریا دانلود برای شما عزیزان علاقه مند به موزیک نرم افزاری کاربردی را با عنوان Music2PC برای شما آماده کرده است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا تنها با جستجوی نام موزیک مورد علاقه خود آن را پیدا و به طور مستقیم دانلود کنید. همچنین شما می توانید با جستجوی نام خواننده یا نوازنده و یا نام آلبوم موزیک آن ها را پیدا و دریافت کنید. تمامی موزیک های موجود و معرفی شده در این نرم افزار امن و بدون هیچگونه تگ تبلیغاتی و یا فایل های مخرب است. تمامی موزیک های موجود با فرمت MP3 بوده و شما می توانید در بین ۱۰۰ میلیون موزیک موجود در دیتابیس این مجموعه بزرگ به دنبال موزیک مورد علاقه خود بگردید. امیدوریم این نرم افزار مورد توجه شما علاقه مندان به موزیک قرار گرفته باشد .

 

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار های اینترنت، ، ،

مدیریت فایل های FLV با GetFLV Pro 9.1.2.6

GetFLV Pro نرم افزاری قدرتمند در زمینه دانلود و مدیریت فایل های ویدیویی FLV می باشد. این نرم افزار مجموعه کاملی از ابزارهای قدرتمند برای دانلود، مدیریت، تبدیل، تعمیر و پخش فایل های ویدویی فلش یا همان FLV می باشد امکانات این نرم افزار تنها به دانلود فلش ویدئو های محدود نمی شود. یکی از ابزار های مهم این نرم افزار Video Converter می باشد. با این ابزار می توانید تمامی فایل های ویدیویی با فرمت FLV را به فرمت های معروف مانند AVI، MPEG، MP4، ۳GP، MOV، WMV و… تبدیل کنید همچنین قابلیت ترمیم فایل های ویدیویی را دارد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به استخراج کردن صدا از فایل FLV اشاره کرده و فایل صوتی را می توانید به فرمت های MP3, WMA, WAV, AAC تبدیل کند.

 

javahermarket


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار های اینترنت، ، ،

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب