*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود بازی 2K Drive ماشین مسابقه که برای سیستم عامل ios به بازار ارائه شده است و شما می توانید به رایگان از وب سایت یک موبایل دانلود کنید این بازی آیفون دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی عالی می باشد و شما را در هیجان یک مسابقه با اتومبیل های آمریکای قرار می دهد ومی توانید ازسرعت و قدرت این ماشین ها لذت ببرید.
 
دانلود بازی آیفون 2K Drive ماشین مسابقه ای

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

دانلود بازی سفر پر ماجرا Sunny Hillride 1.1 در این بازی سرگرم کننده شما قصد دارید به همراه خانواده به یک سفر طولانی بروید و در سفر خود از جنگل های سرسبز و تپه های پر از برف و همچنین صحرا های گرم و سوزان عبور می کنید باید خیلی مراقب چمدان و کیف و قفس پرنده خود باشید و در بین راه سکه هایی وجود دارد که باعث افزایش بنزین شما می شود باید آنها را جمع کنید این بازی قابل اجرا بروی گوشی آیفون می باشد.

دانلود بازی سفر پر ماجرا Sunny Hillride برای آیفون

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،
دانلود بازی مسابقه اتومبیل رانی Nikko RC Racer 1.0.9 در این بازی شما ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در زمین های مختلف بازی کنید تا بتوانید امتیازهایی را بدست آورید این بازی قابل نصب بروی سیتم عامل آیفون می باشد که می توانید ساعت ها خود را سرگرم کنید.

 

بازی مسابقه اتومبیل رانی Nikko RC Racer نسخه آیفون

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی جذاب و زیبای Dead Crossing

کاربرانی که به بازیهای زامبی علاقه وافری دارند، پیشنهاد می کنیم این بازی جالب و هیجان انگیز را از دست ندهند. نام بازی فوق که امروز در کافه اپل قرار گرفته است، Dead Crossing است که چندی است وارد AppStore شده است. شما در این بازی باید با اتومبیل زرهی خود که سلاحهای مرگبار مسلح است از دست زامبی هایی که قصد جان شما را دارند، فرار کنید. این بازی کم حجم اما بسیار جذاب است و جزو یکی از برترین بازیهای اپل محسوب می شود.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی فوق العاده زیبای Edge of Twilight - Athyr Above

امروز سری جدید بازی فوق العاده جذاب Edge of Twilight را در کافه اپل قرار خواهیم داد. این سری جدید که Edge of Twilight - Athyr Above نام دارد به قدری زیباست که شما را معتاد خود خواهد کرد. شما در این بازی قدرت خارق العاده ای دارد که می توانید شب و روز را جابه جا کنید. همچنین باید برای قلمرو خود بجنگید تا پیروز شوید. پیشنهاد می کنیم این بازی را دانلود کنید و آن را تجربه کنید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

بازی ماجرایی و فوق العاده زیبای Lostwinds 2 - Winter of Melodias 

بازی Lostwinds در ابتدای انتشارش به نظر جذاب نمی آمد اما پس از مدت کوتاهی توانست طرفداران زیادی را جذب خود کند. سازندگان این بازی بعد از استقبالی که از این بازی دیدند، نسخه دوم این بازی را در می 2012 ارائه کردند. نسخه جدید بازی توانست جایزه برترین بازی ماجرایی را از آن خود کند. شما در این بازی باید شهر Melodia را از تبدیل شدن به بیابان نجات دهید. نام کاراکتری که شما جای آن بازی می کنید، Toku نام دارد. Toku پسری باهوش است که به حرف مادرش گوش می دهد و از تمام هوش و قدرت خود استفاده می کند تا شهر را نجات دهد.

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

دانلود بازی روبات جنگجو Outland Games v.1.0.2 شما در این بازی بسیار هیجان انگیز باید به این روبات کمک کنید تا تمام سکه های رنگی در بازی را جمع آوری کند اما در بین راه این روبات روبات های دیگری هستند که مانع کار او می شوند که شما با استفاده از سلاح ها آنها را از بین ببرید تا به مقصد نهایی خود برسید این بازی بسیار جالب قابل اجرا بروی گوشی آیفون می باشد.

بازی روبات جنگجو Outland Games برای آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

دانلود بازی دوچرخه سواری BMX Jam v.1.4 در این بازی بسیار هیجان انگیز شما سوار بر دوچرخه تمام موانع هایی که در بازی قرار دارد عبور می کنید و امتیازهای خود افزایش می دهید و مراحل های مختلف بازی را نیز پشت سر می گذارید این بازی جالب را می توانید بروی سیستم عامل آیفون خود نصب نموده و از آن لذت ببرید.

بازی دوچرخه سواری BMX Jam مخصوص گوشی های آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

دانلود بازی پازلی Hungry Gows 1.0.0 در این بازی بسیار جالب شما باید این گلوله های رنگی که با خطی به هم وصل شده اند طوری خط ها را از بین ببرید که این گلوله های رنگی به پایین افتاده و امتیازی را بدست آورید این بازی پازلی دارای 60 مراحل مختلف می باشد که می توانید ان را بروی گوشی آیفون خود نصب کنید.

بازی پازلی Hungry Gows مخصوص گوشی های آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

دانلود بازی پرواز پنگوئن ها YETISPORTS HD 1.0 شما در این بازی باید به پنگوئن هایی که از بالای کوه به پایین می افتد ضربه بزنید و برای خود امتیاز کسب کنید هرچه ضربه شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری را بدست می آورید و براحتی می توانید به مرحله بعد راه پیدا کنید این بازی هیجان انگیز قابل اجرا بروی سیستم عامل آیفون می باشد.

بازی پرواز پنگوئن ها YETISPORTS HD برای آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

دانلود بازی اکشن Critical Missions: SWAT 2.642 در این بازی شما ماموریت دارید که تمام گروگان هایی که اسیر دشمن است نجات دهد و در یک جای امن از آنها نگه داری کنید و با استفاده از بمب و انفجار ان می توانید دشمن را از بین ببرید در بین این دشمنان ادم هایی وجود دارد که زامبی می شوند و قصد از بین بردن شما را دارند که باید آنها را از بین ببرید تا شما پیروز این بازی باشید این بازی هیجان انگیز قابل اجرا بروی سیستم عامل آیفون می باشد

بازی اکشن Critical Missions: SWAT 2.642 مخصوص آیفون
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،

نسخه جدید بازی Pocket RPG v1.15 یک بازی اکشن با کیفیت بالا و مخصوص گوشی های آیفون 3gs , آیفون 4 و 4s , آیفون 5 , آیپاد تاچ 3 و 4 و 5 و آیپد است .

نسخه جدید بازی Pocket RPG v1.15 - آیفون 5
 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، آیفون و آیپد، ،
[ چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:بازی آی پاد , بازی آی پد , بازی آیفون , بازی موبایل, ] [ 8:54 ] [ ... ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب