*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تبدیل متون و کلمات فینگلیشی به فارسی و سایر زبان های دنیا

با نرم افزار ویندوز و افزونه کاربردی کروم Google Input Tools

Tabdile Finglish Be Farsi تبدیل فینگلیش به فارسی

تبدیل متن فینگلیش به فارسی با Input Tools

گوگل چندی پیش سرویس به نام ابزار ورودی یا Input Tools را معرفی کرده بود که از طریق آن امکان تبدیل متن فینگلیش به زبان‌های مختلف از جمله فارسی میسر می‌شد. حال گوگل در وبلاگ رسمی خود خبر از یک ابزار مستقل که بصورت نرم افزار بر روی ویندوز یا بصورت افزونه در مرورگر کروم نصب ‌می‌شود را داده است که کار تبدیل متن لاتین به فارسی را ساده‌تر می‌کند.

اگر هنوز به تایپ فارسی عادت نکرده‌اید یا صفحه کلید شما فاقد برچسب‌ کارکترهای فارسی است، گوگل ابزار ورودی تازه ای را برای زبان فارسی منتشر کرده‌ است که شامل مجموعه ابزارهایی است که امکان ورود نوشتار فارسی روی دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های مختلف را به کاربران می دهند. این ابزار به صورت یک برنامهٔ مستقل برای Windows و یک برنامهٔ افزودنی برای Chrome نیز در دسترس است، همچنین به Gmail و Google Drive نیز به صورت توکار اضافه شده تا به سادگی به این سرویس دسترس داشته باشید. نسخهٔ Windows این ابزار در همهٔ برنامه‌های این سیستم عامل از جمله برنامه‌های پیام‌رسان فوری (چت یا IM) و نرم افزارهای اداری مانند Word قابل استفاده است و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد.
.
افزونه Chrome بر روی سیستم عامل‌های مختلف کار می کند و امکان ورود نوشتار در وب را فراهم می سازد. با استفاده از این ابزار می‌توانید به راحتی در هر برنامه یا وب سایت، مانند Gmail و Google‎‎+‎، فارسی بنویسید.
.
نرم افزار ویندوزی Input Tools قابل سفارشی شدن است و شما می‌توانید براساس نیاز خود کارکترهای مختلف را به معادل‌های فارسی مورد نظر خود متصل کنید.
.
همچنین، شما می‌توانید ابزار ورودی را در محصولات Google مانند Gmail و Google Drive راه‌اندازی و استفاده کنید. برای این که بدانید چگونه می‌توانید ابزار ورودی Google را به صورت برنامهٔ افزودنی Chrome دانلود و استفاده کنید، می‌توانید به مقاله راهنمای گوگل مراجعه نمایید.
.
توجه:
این نرم افزار را باید با استفاده از VPN دانلود کنید چون گوگل دانلود این نرم افزار را برای ایران تحریم کرده است. برای ورود به لینک دانلود روی دکمه زیر کلیک کنید تا به صفحه دانلود نرم افزار بروید.
دانلود
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، Pc، ،

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب