*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اکواریوم زیبای My 3D Fish v1.5

 

My 3D Fish یک اکواریوم زیبا و ۳ بعدی میباشد. با نصب این برنامه میتوانید ماهی ها و موجودات دریایی دیگر را در زیر دریا مشاهده کنید و از ان لذت ببرید! همچنین میتوانید از این برنامه به عنوان والپیپر متحرک نیز استفاده کنید و بر روی صفحه اصلی ان را مشاهده کنید. از ویزگی های این برنامه به سازگاری کامل با اندروید ۴ و تبلت ها میتوان اشاره کرد!

اکواریوم زیبای My 3D Fish v1.5

 

اکواریوم زیبای My 3D Fish v1.5

 

 دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل : 3.6 مگابایت

منبع : اندرویدکده.کام

توجه: به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران و امکان دانلود و نصب فایل ها توسط خود گوشی و بدون نیاز به کامپیوتر تمامی برنامه ها و بازی ها بدون پسورد و تمام فایل های نصب با پسوند apk در سایت قرار میگیرد ولی به علت سوء استفاده برخی سایتها از این پس فایل های پرحجم و دیتای بازی ها دارای پسورد بوده و پسورد تمامی آنها www.androidkade.com میباشد. (به کوچک بودن تمامی حروف دقت کنید.)

توجه : تمامی فایل های نصب که در اندروید کده برای دانلود قرار میگیرند با پسوند apk میباشند. در صورتی که بعد از دانلود فایل به صورت .zip بود کافی است پسوند فایل را به apk تغییر داده و آن را به راحتی نصب کنید ( برای تغییر پسوند کافی است در گوشی خود فایل نصب را rename کرده و از انتهای فایل .zip را پاک کرده و .apk اضافه کنید)

اگر نمی دانید پردازنده گوشی شما چیست و نمی دانید که کدام دیتا را باید دانلود کنید اینجا را مشاهده کنید.

اگر در نصب بازی های شرکت گیم لافت مشکل دارید میتوانید آموزش کامل نصب آن ها را در اینجا مشاهده کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: والیپرهای زنده ، ،
[ جمعه 4 اسفند 1391برچسب:سرگرمی, نرم افزار, والپیپرهای متحرک, ] [ 20:37 ] [ ... ]

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب