*دانلود سرا*

*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود ویدئو های آنلاین با VSO Downloader Ultimate 2.9.14.7

یکی از مشکلات ویدئو های آنلاین این است که قابلیت دانلود آن ها وجود ندارد و شما ناچارید تا با همان مرورگر فیلم را دانلود و به صورت آنلاین و با مرورگر خود مشاهده کنید. اما نرم افزار VSO Downloader Ultimate این مشکل را برای شما برطرف کرده است . این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا ویدئو های آنلاین را به راحتی از سایت های اشتراگ گذاری ویدئو مانند یوتیوب و یا سایر سرویس دهنده ها دانلود کنید و با سایر نرم افزار های پخش کننده و یا در زمانی که وقت کافی برای تماشا دارید ویدئوی خود را مشاهده کنید. این نرم افزار از پروتکل های مختلف مانند HTTPS نیز پشتیبانی می کند. همچنین قادر است تا تبلیغات موجود در صفحه ها را تشخیص دهد و آن ها را دانلود نکند. این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار ساده و همچنین نیاز به منابع بسیار کمی برای انجام اعمال نیاز دارد. این نرم افزار بطور کامل رایگان و بدون هیچ تگ تبلیغاتی و فایل های مخرب است. امیدواریم این نرم افزار نیاز شما را برطرف کرده باشد.

ویژگی های نرم افزار VSO Downloader Ultimate :

  • قابلیت تشخیص تبلیغات و جلوگیری از دانلود آن ها.
  • رابط کاربری بسیار ساده و زیبا .
  • حجم مناسب و کم .
  • کاملا رایگان.
  • بدون هیچگونه تگ تبلیغاتی .
  • و … .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار های اینترنت، ، ،
[ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب: مدیریت دانلود , نرم افزار , نرم افزار های اینترنت, ] [ 22:16 ] [ ... ]

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب