*دانلود سرا*
دانلود:بازی+برنامه اندروید.آیپد.نوکیا.آیفون.تم.فیلم-آهنگ 
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرا و آدرس games-modern.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 بازی Mini Golf 3D یک بازی گلف سرگرم‌کننده است. هدف شما این است که توپ را با کمترین ضربات ممکن با داخل سوراخ مشخص شده بیندازید. زمین‌های بازی دارای ناهمواری‌ها و موانعی است که با پیشروی شما بیشتر خواهد شد. بازی در کل دارای ۴۵ زمین بازی است که در ۵ سبک متفاوت دسته‌بندی شده‌اند. همچنین این بازی دارای دو سبک Championship و Timed Mode است و از فیزیک مناسبی برخوردار است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰.۱ و بالاتر نیاز دارید.


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود بازی ورزشی و اندرویدی تنیس hit tennis که با حرکت دادن انگشت می توانید ضربه بزنید و توپ را به جای که می خواهید هدایت کنید دراین بازی سعی زیادی شده است که شبیه به واقعیت ساخته شود و همه تدابیر را برای بالا بردن گرافیک و به روز رسانی نسخه انجام دادند و همچنین می توانید به بازی های جهانی بروید و با نام داران این رشته ورزشی مسابفه دهید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود برنامه کاربردی برای گوشی های اندرویدSliding Messaging Pro که برای دیدن پیام های که به موبایل شما ارسال می شود بدون نیاز به رفتن داخل صندق پیام می توانید از طریق این این منوی کشویی پیام آنها را باز کنید و پشتیبانی کامل از پیام های چند رسانه ای را داشته باشید.

ویژگی ها:
به راحتی بین مکالمات با کشیدن از منوی کشویی در سمت چپ صفحه نمایش را تغییر دهید
شروع یک مکالمه جدید توسط کشویی از منو در سمت راست صفحه نمایش
مدیریت پیام های قدیمی تنها با یک کلیک
امکان تغیر تم و تاریک روشن کردن آنها
پنجره پاسخ سریع
حمایت از جریان نور

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

دانلود بازی اندروید فرار از زندان دور افتاده jail run که بسیار سر گرم کننده و جذاب است شما در این بازی به جزیره ای دور افتاده تبعید شده اید و باید از زندان فرار کنید و از این جزیره خارج شوید و معما های سره راهتان را حل کنید و بهترین راه را پیدا کنید تا دچار دردسر نشوید برای دیدن محیط بازی و دانلود این بازی اندرویدی به ادامه مطلب بروید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مرتضی پاشایی با نام ستایش با دو کیفیت

( ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی l آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی ) 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: آهنگای تصادفی، ،

دانلود سریال جدید و بسیار زیبای هوش سیاه ۲ با کیفیت عالی

( قسمت آخر سریال هوش سیاه ۲ اضافه شد )

دانلود تمام قسمت های سریال هوش سیاه ۲ با کیفیت عالی از گیم مدرن

موضوع : پلیسی

تعداد قسمت ها : ۲۶ قسمت

مدت زمان هر قسمت : ۴۵ دقیقه

کارگردان : مسعود آب پرور

بازیگران : حسین یاری، کیکاووس یاکیده، کیهان ملکی، حمید ابراهیمی، سودابه بیضایی، امیر دلاوری، سپهر گودرزی، پرویز سیرتی، میثاق جمشیدی، حسین سحرخیز، سعید دولتی، کاظم هژیرآزاد، اتابک نادری، ماه چهره خلیلی، جمشید گرگین و…

 

خلاصه داستان هوش سیاه ۲ : داستان «هوش سیاه ۲» از جایی آغاز می‌شود که کامران بوریایی ملقب به هوش سیاه پس از دستگیری و زندانی شدن در پایان سری اول، تصمیم به فرار از زندان می گیرد. او که یک نابغه رایانه و متخصص در انجام جرائم اینترنتی است، از این توانایی خود در امور غیرقانونی و خلاف بهره می گیرد. با گریز هوش سیاه از زندان، سرگرد احمدی برای دستگیری مجدد او وارد عمل می‌شود و…

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: سریال های ایرانی، پلیسی، هوش سیاه 2، ،

نرم‌افزار Ninja SMS یک ابزار بسیار کارآمد برای کسانی است که دوست دارند بدون خارج شدن از یک اپلیکیشن و رفتن به قسمت مسیج‌ها، جواب یک SMS را بدهند! در حالت عادی مثلاً‌ اگر در حال بازی کردن باشید و یک SMS برای شما بیاید برای پاسخ دادن به‌ آن باید از بازی خارج شوید و در قسمت مربوط به پیام‌ها، جواب اس‌ام‌اس را بدهید. ولی Ninja SMS به‌شما کمک می‌کند تا در هر محیطی که هستید بدون نیاز به خروج از آن محیط، به‌راحتی جواب اس‌ام‌اس‌ها را بدهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

  


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

دانلود نرم افزار حرفه ای اندروید Color Splash Effect Pro که برای ویرایش کردن عکس های شما با چند کلیک ساده بسیار مفید است و شما با استفاده از افکت های آماده این برنامه اندروید می توانید مانند یک ویرایش زیبا بر رویتصاویر خود داشته باشید 

ویژگی ها:
به اشتراک گذاشتن تصاویر ویرایش شده خود را در فیس بوک
کار در چشم انداز و جهت گیری پرتو
پنهان کردن نوار ابزار در حالت تمام صفحه
تغییر رنگ عکس ها

 

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، اندروید، ،

دانلود بازی تکنولوژی اسکیت بورد سواری Tech Deck Skateboarding - آندروید : تجربه ی ایسکیت بورد سواری را در مناطق مختلف داشته و با انجام حرکت های هیجان انگیز یک دنیای پر از چالش و تفریح را برای خود درست کرده و در آن سرگرم میشوید بازی دارای گرافیک و گیم پلی عالی میباشد  

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

گیم فکری راننده لیفتراک Extreme Forklifting - دانلود آندروید : شما باید در یک انبار کوچک جا به جایی های غول آسایی را انجام دهید و برای انحام این کار در یک محیط بسته با فضای محدود باید از قدرت ذهنی و فری خود برای جای دادن جعبه ها در مکان های مناسب بره ببرید.

 


ادامه مطلب

 

:: موضوعات مرتبط: بازی، اندروید، ،

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 79 صفحه بعد

.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش اومدین.امیدوارم این لحظاتی که اینجاین از ما راضی باشین. ایمیل مدیر وب:gamesmodern@mailfa.com عزیزان در قسمت پیوندهای وب سایت فیلترشکن-و میتونین کسب درآمد نیز کنین.
امکانات وب